با تنوع خدمات اقامتی شرکت بین المللی دایامدتور، می توانید مانند یک شهروند ایرانی در طول مدت درمان در ایران زندگی کنید. شما می توانید در هتل و یا در یک خانه ی مبلمان شده اقامت کنید، با تیم حرفه ای دایا شما احساس اینکه در خانه خود هستید را خواهید داشت.

شرکت دایامدتور ، عضو رسمی انجمن آژانس های مسافرتی ایرانیان است. هتل های طرف قرارداد با تیم حرفه ای دایا دارای دسترسی آسان و نزدیک مکان هایی مانند مراکز خرید، مراکز فرهنگی و تاریخی می باشد. بهترین تخفیف ها بسته به نوع اتاق و خدماتی که میخواهید به شما ارائه خواهد شد.

میزبان ایرانی

ممکن است ترجیح دهید به جای اقامت در هتل های چند ستاره،مدتی را که در ایران به گشت و گذار بپردازید و در ین میان بتوانید در خانه های میزبانان ایرانی اقامت کنید و تجربه ای شیرین و تکرار نشدنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

دایامدتور این امکان را برای شما فراهم کرده است.

از این طریق می توانید با آداب و رسوم و سبک زندگی ایرانی ها آشنا شوید و مدتی را به سبک ایرانی ها زندگی کنید و همچنین از صرف غذاهای ایرانی خانگی لذت ببرید.


با دایامدتور می توانید اقامت خود را در کنار خانواده های ایرانی در سر تا سر کشور ایران، به یاد ماندنی کنید.

کافیست برنامه ریزی سفر خود را به تیم حرفه ای ما بسپارید تا کارشناسان ما شما را در این امر راهنمایی کنند.

اقامتگاه بوم گردی

ایران کشوری است غنی از اقلیم های مختلف و برای کسانی که می خواهند با فرهنگ و آداب و رسوم محلی هر منطقه آشنا شوند، اقامتگاه های بوم گردی فرصتی مناسب است تا ضمن گردشگری در هر منطقه و بازدید از جاذبه های توریستی، حس ایرانی زیستن به سبک سنتی را تجربه کنند.

طبخ غذاهای محلی در برخی اقامتگاه ها، مصداق دیگری از مهمان نوازی ایرانی است.

به طور میانگین، استان های مرکزی و شمالی کشور ایران در بردارنده بیشترین تعداد اقامتگاه هستند. اکثر اقامتگاه های بوم گردی در شهر یزد در واقع خانه های سنتی هستند که با پیشینه باستانی مختص خود، راوی تاریخ گذشتگان می باشد. این خانه ها به طور معمول از معماری خاص مناطق کویری پیروی می کنند که یکی از مشخصه های این معماری در شهر یزد، نیم دایره بودن سقف ها در برخی از بخش های این خانه ها است که طاق دوری یا ضربی نیز نامیده می شود. 

از دیگر ویژگی های شهر کویری یزد می توان به وجود بادگیرهای متعدد اشاره کرد که برخی از اقامتگاه ها با بهره گیری از این بادگیرها بر روی پشت بام، تهویه هوا را در بخش های مختلف داخلی امکان پذیر کرده است.